Bilder på goda stunder

71 läsare och inget inlägg... Skäms :P Förlåt! Har haft så fullt upp idag, men ni är inte glömda!

Tänkte jag skulle lägga ut lite bilder på några av roliga stunder i OTH. Såna stunder som varit glada och positiva i OTH under åren och som jag verkligen tyckt om att se för att de gjort mig glad.


Under den här scenen satt jag ju utanför Hilton
där det spelades in, men förutom det så är det
även en rolig scen när Haley har gravidhormoner... :D



En glad scen från säsong 5


Nathan och Haleys familj... Vad finns det att säga
Så underbart söta!


Det här är en scen från tidiga säsong 1,
men alla scener med Lucas och Haley har
varit bra. De hade en underbar gemenskap.


Samma sak med Brooke och
Peyton. Stark vänskap.
I den här scenen från början
av säsong 2 har de just blivit
vänner, och de har sån härlig
dialog i den här scenen.



Det här var några bra scener i alla fall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0