Deb

Hej!
Förlåt att jag inte har skrivit sedan igår, jag vaknade så tidigt igår och hade prov på dagen så jag var jättetrött efter det. Och idag har jag varit ut och ätit med en tjejkompis. :)

Jag tänkte lite på Deb Scott.

barbara alyn woods, deb scott, one tree hill deb scott, deb one tree hill

Hon började fort som en ganska trasig karaktär på grund av förhållandet med Dan och hur hon kände att hon tappade Nathan som son. Däremot kände jag att hon hade ett tillfälle att bli mogen och ordentlig på allvar när hon skiljde sig från Dan och när Nathan började hitta tillbaka till henne. Det var så kul att hon dels hade en bra relation till Karen (synd att de inte umgicks mycket senare), och till Nathan, Haley och Jamie. Och Skills ;) Ändå blev hon en väldigt omogen mamma och farmor. :P Hon gjorde ju inte något dumt, men var ingen jättebra förebild som förmodligen Nathan och Haley hade önskat att hon var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0