En dag med OTH-stjärna

Petra har ställt en väldigt intressant fråga:

Hejsan :) OM du fick välja en oth-stjärna att tillbringa en dag med, vem skulle det vara då, varför och vad skulle ni göra? :)



Svaret på den frågan är för mig enkel men på många sätt ändå svår. Kate Voegele är en stor favorit hos mig, men Jana Kramer är nog en otroligt härlig tjej att umgås med också! :D Förut var min stora förebild i OTH Hilarie Burton, men när jag upptäckte Kate Voegeles musik på allvar blev hon min förebild. Så mitt svar är nog Kate, men som sagt finns det så många svar: Jana Kramer, Austin Nichols (så snygg ;D), Lee Norris verkar jätterolig och härlig också... Själv då? Vad skulle ni svara?


Kommentarer
ronja :)

Svår fråga! Jag hade velat träffa många, typ alla. Chad Murray, Hilarie Burton, Kate Voegel, Jana kramer, Austin Nicholas. Som sagt ganska många och även Jamie! Svårt att välja:)

2011-05-04 18:20:25
http://ronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0