Frågor och svar om säsong 9

Är på skolan och har just slutat. Förlåt att jag inte svarade på frågorna igår, jag blev upptagen. Jag gör det nu istället, men jag gör inte som jag brukar att jag kopierar frågorna. Sitter vid en dator som inte fungerar så bra när jag gör det... :(
Andrea hade hört rykten om att Chad Michael Murray lovat att Lucas ska komma tillbaka i säsong 9! Jag har också läst att han skrev att det finns en chans att Lucas kommer tillbaka. Jag vet inte om det stämmer, men mer och mer skrivs det om att de verkligen försöker ta tillbaka Lucas och Peyton till sista säsongen. Det skrivs mer nu om det än under säsong 7 och 8. Så chansen finns! :D Jag hoppas verkligen att de kommer tillbaka!!
-
-
Emma frågade mig om jag vet NÄR säsong 9 kommer ut. Det vet jag! Nästan! :P Tyvärr dröjer det till januari 2012 innan det börjar visas i USA, och förmodligen kommer det till Sverige efter det. Men om vi räknar på det så skulle ju säsong 8 börja om (i Sverige) den 31 juli... Då är det 11 avsnitt kvar (12-22). Det är, utan paus, ca 3 månader. Alltså slutar säsong 8 i Sverige i slutet på Oktober/början av November! Så vi behöver inte vänta hur länge som helst. :D
-
Stina ville veta om det är spikat för 13 avsnitt och bara en säsong 9! Så här ligger det till: Om det blir bara 13 avsnitt vet jag inte, det tror jag ingen vet helt säkert. Men förmodligen blir det så, för EUE Screen Gems Studios (filmstudion där OTH spelas in) skrev på sin Twitter att OTH börjar spela in i juni 13 avsnitt. Så det låter inte som att det blir mer. Men ja, en säsong 9 är spiiiiikaaaad :D :D Det är också bestämt att det är den sista säsongen... Vilket är så synd att jag blir tårögd bara av att skriva det, men det är också bra för det ska sluta på topp. Och nu mår i princip alla karaktärer bra, det är bra om det slutar så istället för en massa mer drama för våra älskade Haley, Nathan, Jamie, Brooke, Julian, Alex, Quinn, Clay, Mia, Chase, Skills, Mouth, Millie... och alla de andra! :)

Kommentarer
Vera

När säger du vem som vann på quizen?? :)

2011-05-23 15:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0