Namn



Är det någon fler än jag som blivit så beroende av OTH att jag reagerar "ONE TREE HILL!!" så fort jag t.ex hör något namn som påminner mig om OTH? Haley till exempel. Heter någon det, och särskilt när de stavar det som Haley gör, tänker jag direkt på OTH. Och "Brooke". Och "Peyton". Och "Lucas". "Nathan". "Quinn"... Ja, ni fattar! Det står till och med "clay" på min ansiktsmask (lera, på engelska) och så fort jag läser det tänker jag på OTH... hehe. Att jag är beroende visste jag redan. ;D


Kommentarer
Ronja

Exakt samma för mig, så fort man ser eller hör ett nman, ONE TREE HILL!:D Och om jag kollar på TV och ser tex. att Lucas är med i en annan serie eller film så ropar jag HAN ÄR MED I ONE TREE HILL! :D haha

2011-05-28 08:28:21
http://ronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0