Owen

Sitter på skolan och börjar på ett tag. :) Kom på alldeles nyss att jag TOTALT glömt att göra intervjun med Fia som jag lovade! =/ Hon har åkt bort nu, men jag kan göra den en annan gång. Påminn mig!! Förlåt att jag glömde bort det...
-
Tänkte nu att jag ska skriva lite om Owen, Trics förra bartender.
Jag tyckte att han var väldigt "hastad". De gick inte in så djupt på hans karaktär, men han var ändå med om mycket. Han hade en kort romans med Brooke (hon var förälskad men av vad man fick se varade förhållandet inte länge), och under några avsnitt ville han ha tillbaka henne. Men så var han plötsligt en dålig kille som inte visste hur han skulle vara mot Sam, Brookes fosterdotter, och han ville inte vara kvar när hon skaffade Angie. Han hade även en otrohetsaffär med Millie, och sedan träffade hon ju honom på rehabiliteringen. Min favoritdel av allt som hände kring Owen var nog hans korta relation till Millie faktiskt. Jag hade hoppats att de fick träffas lite mer. Om hon sedan valde Mouth skulle det inte göra mig mycket, men jag hade hoppats att de skulle få lite mer dejter. :D
_
Vad tyckte du om Owen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0