Säsong 2: Dan

Jag kom att tänka på Dan, och hans hjärtinfarkt i säsong 1 och hur han ändrade personlighet i början av säsong 2.



Han fick ju en ändrad personlighet ett tag, och skrämde många i närheten ännu mer än när han var sitt vanliga jag. Jag tycker om snälla Dan, men jag hade tyckt det var bättre om han alltid var snäll ;P Många tycker det är underhållande att se på honom eftersom han är så ond, men jag har alltid ansett att han har ett gott hjärta.

Hans ändrade personlighet var lite obehaglig, det förstår jag att Lucas, Keith, Deb och Karen tyckte däremot. Det dröjde ju inte heller länge tills han blev sin vanliga personlighet igen. :P Då tänker jag på två tillfällen: Dels när han säger till Deb "I had a heart attack Deb, not a lobotomi" när de pratar om Nathan och Haleys förhållande, och även allt kring Jules som han var orsak till.

Tack till alla läsare, vad ni är snälla :) Älskar att läsa era kommentarer! Vad vill ni läsa mer i bloggen?

Kommentarer
Sarah

Jag tycker om tävlingar, du kan ju ha lite frågersporter och sådana saker (: Ett tips som kanske skulle vara kul är om du skulle vilja skriva lite om varje oth-stjätna, då menar jag ej oth-käraktaren utan fakta om deras vanliga liv. ;D

2011-05-05 17:45:02
Emma

Hej, jag har en liten fråga? Observera att detta handlar om avsnitt 20 i säsong 8 så om du inte kollar på de engelska avsnittet så kanske du inte ska läsa detta om du inte vill veta något :)



Islutet av det avsnittet sa ju Chase att Alex var gravid. Sedan kom Brooke till Julian och snackade om Alex´s graviditet, men eftersom jag inte har text så fattade jag inte vad Brooke sa men du kanske gjorde det, så vill du berätta vad som hände om du har sett det då :))



kram Emma

2011-05-05 17:49:00
Till EMMA

OBS SPOILER!! lÄS INTE OM NI INTE TITTAR I AMERIKANSK TAKT!



Chase bad ju Alex om urinprov, men hon har också använt droger så hon skulle be Julian om urinprov ist. Men han var inte hemma, så Brooke hjälpte henne och gav alltså Alex sitt kiss. Så Alex är inte gravid, för det var inte hennes kiss som testades! :)

2011-05-05 20:05:37
Emma

Okej , då fattar jag! tack :)HAha villle nästan att Alex skulle vara gravid egentligen :/ men självklart glad för Brooke :D

2011-05-05 21:41:28
Beatrice

Hejsan, jag skulle också vilja ha mer tävlingar, annars är det bara att fortsätta som du gör! :)

2011-05-05 21:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0