Tric

Tric är en väldigt central och viktig plats för OTH-karaktärerna, som vi vet. Där har mycket hänt, allt från att Haley spelade sin första offentliga spelning där och Peyton öppnade ett skivbolag (och hade sin bröllopsfest med Lucas där) till att Chase träffade Mia (och Alex) där. :-)

Många lyckliga scener har utspelat sig på Tric, och jag hoppas det händer många fler innan OTH slutar. =)


MIN BILD! TA DEN INTE!

Svar på frågor som ni har ställt kommer till veckan :)

Sandra, din fråga om det som hände i sista avsnittet i säsong 8 är en spoiler (något som inte alla vet redan), så jag tog bort din fråga från kommentarer. Men om du mailar mig din fråga på [email protected] så ska jag svara på den! :)

Kommentarer
Hanna

har du varit där? :D

2011-06-02 12:53:59
http://mhws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0