Favoritsäsong

Jag fick frågan på kommentarer vilken som är min favoritsäsong. Ja, det är ganska svårt att svara på men ändå inte... Alla säsonger har något som gör dem underbara, men säsong 6 är nog min favoritsäsong!! Den är sååå bra på så många sätt, och jag har för många favoritavsnitt i säsongen för att egentligen välja ett. Avsnitt 7, 17, 22, 23... Det är bara några exempel. Säsong 6 är gulligt, roligt, sorgligt, romantiskt, känslofyllt, humoristiskt... Det har allt!
-
Lucas och Peyton är äntligen ett par PÅ RIKTIGT. Det älskar jag med säsong 6. Brooke och Julian dejtar, det är också underhållande. Scenerna mellan Brooke, Peyton och även Haley är så otroligt bra också. :D
-

Kommentarer
Matilda

Ja, det är en av mina favorit Peyton och Lucas säsong med! jag börja tänka på i säsong nio, det hade varit kul om dom hade haft alla samalde och firade julen, och att Brooke kommer få träffa sin pappa mer!

2011-11-23 17:16:49
Molly

Ååh, jag älskar också säsong 6!!



Kan inte du skriva lite fakta om varje säsong, typ vad du tyckte var extra bra, lite mindre bra, favoritavsnitt osv? Kram

2011-11-23 18:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0