Fråga från Anna + Svar

Anna hade frågor på mitt inlägg om syskonen James:

hur vet du att dom är 7 stycken? :)
hur kommer det sig att det bara var taylor, quinn & haley som var på deras mammas begravning? alltså, man kan ju tycka att iallafall vivienne skulle kunna komma så man får se någon av de syskona som vi aldrig har träffat förut?

Svar:
Jag googlade på antalet syskon ;) hehe. Men jag vet att de även har bröder, för jag minns i scenen mellan Nathan och Haley i säsong 1 så tittar Nathan på kort i Haleys rum och säger "So are these all your brothers and sisters?".

Jag håller med dig om att det är supersynd att man bara har fått se Haley, Quinn och Taylor! Men jag låtsas att de okända i bakgrunden på Lydias begravning är Haleys andra syskon ;D Haley, Quinn och Taylor fick dock stå längst fram för att det var dem som hade varit med henne när hon dog. Det tror jag. :P Många klagar också på att Lucas inte var där (för att han är Haleys bästa vän), men jag har hört att Mark Schwahn (skaparen av OTH) sa att han var där, man såg bara inte honom. =)



På vägen hem idag pratade jag med taxichauffören om OTH, och han sa att han aldrig hade hört någon som var så engagerad i en tv-serie... hehe. Jag vet inte om ni hör samma sak? Börjar någon prata om OTH med mig så slutar inte jag!!! :D


Kommentarer
Matilda

Vad kul att kunna prata med en taxichafför om det :P

Det är samma med mig, kan prata om det superlänge!

2011-11-11 21:37:11
Fanny

Har hört samma sak!!! :D men när man väl börjat prata om den kan man omöjligt sluta xD

2011-11-11 22:22:18
clotta.devote.se

Haha kan oxå prata hur länge som helst om OTH!

2011-11-11 23:10:34
http://clotta.devote.se
-

Haha håller med alla andra, alla andra tycker jag är helt sjukligt engegerad i one tree hill. Jag berättade för en att hon bara kan visa mig en scen från one tree hill, helst Leyton eller Clay och Quinn scen eftersom det är de jag kan bäst, så kan jag citera hela scenen, och det kunde jag. Haha!

2011-11-12 08:55:15
Felicia

Ja mina föräldrar säger att jag är helt besatt av oth och att i vartredje mening soom kommer ut ur min mun handlar om oth ;)

2011-11-12 11:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0