Frågor från Julia om WW :)

Julia kommenterade mitt nyaste inlägg med lite frågor:

Åhh skulle också velat vara där :D, men bor i Uddevalla så det är lie långt att åka :( Hoppas konserten var bra! Spelade han låten från One Tree Hill?, prata han om serien? :) Det är en sak jag undrar som du kanske vet...I vilket avsnitt är det Katie kommer till Clay´s strandhus när bara Quinn är hemma, och när det är storm? Det måste väl vara i sesång 7? :o men vilket avsnitt?

Svar:
Först och främst, avsnittet du söker är från säsong 8 (de blev ju skjutna i säsongsavslutningen i säsong 7) och det är avsnitt 11.. SÅ bra avsnitt!

Angående dina frågor om spelningen:
Han pratade inte om One Tree Hill från scenen tyvärr, men jag pratade om det med honom :D Jag ställde ett par OTH-relaterade frågor till honom, så en kortare "intervju" (dock inte filmad :() kommer senare! :) Han sjöng alla låtar som han har spelat i OTH, inklusive "War Sweater", "Dance so good" och såklart "Light outside". "Brooklyn" som är den första som Grubbs spelar i serien spelade han också. :D Jag har flera videoinspelningar som jag ska lägga upp, men det håller jag på ett tag så håll ut... ;D

Här kommer några bilder från spelningen (var snäll och ta INTE dem!):







 (Fotograf: Sofia Larsson)

 
(Jag och bandmedlemmen Tanya. Fotograf: Sofia Larsson)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0