Gästblogg

Det har kommit in ett gästbloggsinlägg som jag tänkte lägga in nu :) Det är från Lara!

Vill DU gästblogga om OTH? Maila mig på [email protected]! :)

Hej jag heter lara Och det är en ära att få gästblogga här! Är ett stort OTH fan, Jag har bara sett säsong 7&8 men några avsnitt där bak har jag ochså sett. Ni undrar säkert varför jag inte sett de tidigare säsongerna, men jag gillar speciellt Brooke och Julian så jag vill liksom inte komma in där.

Men jag har läst och vet lite grann om deras bakrunder. Jag älskar momentet  där Brooke & Julian gifter sig, och vilket fint tal lille Jamie skrev!



Vissa kanske inte har sett det men på Kanal 5 visar de One tree hill vardagar kl 15:10, Just nu är de från början av säsong 8. Det är mycket gulligare att de har varit tillsammans i 5 år nu! Kanske inte rakt på då, utan tagit pauser. Jättefina och jag hoppas de gifter sig och lever lyckliga i verkligeheten ochså! Längtar till säsong 9. Övrigt så tycker jag jättemycket om de avsnitt där Haley&Quinns mamma dör. De är så fina, och herregud vilken underbar mamma de har. Jag grät speciellt när de försökte övertyga Taylor ( deras lillasyster) om att det är dags att säga adjö till mamman men Taylor vill inte inse vad det innebär men tillslut ändå går 



Jag hatar Alex i serien, men hon är en fantastisk skådespelar måste jag erkänna. Övrigt har jag inte så mycket att säga om.  Här borde jag sluta nu så ha de bra!!:D)


Kommentarer
clotta.devote.se

Du borde verkligen se dom andra säsongerna! Jag älskar också Julian och Brooke, men älskar ändå säsongerna innan! Gillade inte heller Alex, i alla fall inte i säsong 7 men tycker hon är okej nu.

2011-11-10 15:58:57
http://clotta.devote.se
Maja

Är inte Tyler storasyster till i alla fall Haley?

2011-11-10 18:29:02
Nicolina

Taylor är deras äldre syster :)!

2011-11-10 20:32:32
http://nicolinalangebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0