Grubbsintervjun

Äntligen kommer intervjun med Grubbs!

Jag var ju fram och pratade med honom först en gång - skitnervös. :P Men det var jättekul att träffa honom :D Han var jättetrevlig. Jag sa att det var en jättebra show och att han verkade vara en jättesnäll person (ville ha det sagt, för det tycker jag verkligen! :)). Jag fick ett kort med honom, en autograf på skivan jag köpte och så ville jag ha en kram så det fick jag också. hehe :D

Det här är inte mina bilder, snälla ta inte dem!
Copyright: Sofia Larsson!










Sedan gick jag, och jag var såklart jätteglad över att ha träffat honom. Samtidigt var jag irriterad över att jag hade varit så nervös och att min engelska då var så dålig (jag har alltid älskat att prata engelska och tycker själv att jag är ganska bra på det, så jag ville att den skulle vara i alla fall okej). :P Så jag satt och beklagade mig över det (på svenska ;)) till de jag var med.

Så kom Grubbs bandmedlem Tanya förbi. Så underbart trevlig tjej! Hon sa att hon hade sett mig sjunga med i låtarna, att det var så kul att se någon som kunde deras material. :-)) Vi pratade länge om allt möjligt, jag berättade då att jag hade flygit från norra Sverige och bara skulle vara där till dagen efter. Hon skulle berätta det för Grubbs (han skrev tydligen upp sånt på deras blogg, och jag tänkte att det skulle kännas kul för dem att höra om fans som åker dit bara för showen :-)). Hon pratade om deras späckade schema och att det såklart var jobbigt men kul. Tydligen hade hon flera jobb, bland annat som bartender... Tyckte jag hon sa... :P Men i alla fall, hon var supertrevlig och jag hade gärna pratat med henne (och Mike/Grubbs ;)) hela kvällen.



Sedan när hon hade gått började jag tänka lite på Grubbs i OTH, och kom att tänka på Miranda och Grubbs. Jag älskade dem i OTH! De var såå söta. Så jag ville fråga honom vart han trodde att de skulle vara i förhållandet om de båda kom tillbaka. Jag ville också höra vad han tyckte hade varit det bästa med att vara med i OTH.

När jag kom fram till honom pratade han med andra fans så jag stod kvar och väntade lite. Så frågade jag honom, först vad han tyckte var det bästa med att ha varit med i OTH. Han sa att det bästa minnet var att komma till inspelningen första dagen, hur välkomnad han kände sig av alla.
När jag frågade om Grubbs och Miranda hann jag knappt ställa färdigt frågan tills han svarade något i stil med (jag minns inte exakt): "Together, hand-in-hand, in love". Typ. Han menade i alla fall att de skulle vara för evigt kära och lyckliga. Han pratade mycket om India DeBeaufort som spelar Miranda. De har bra kontakt, och han pratade fort om hennes nya tv-serie (som han inte för tillfället mindes namnet på dock, men sa att hon fanns på Twitter, vilket jag visste). Han sa också att de inte träffas så ofta men att när de träffas så pratar de mycket.


Kommentarer
Fanny

OMG xD alltså . . jag kan inte fatta att du har träffat honom :'D

Matilda

Jag är så avundsjuk på dig, var det mycket folk? Var man tvungen att ha extra biljetter för att träffa honom efteråt?

2011-11-06 20:03:18
Maria

Världens gulligaste kille verkligen! :) vad skrev han på cd:n?

2011-11-06 23:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0