Hart of Dixie

Jag har inte skrivit på länge om någon annan serie eller film, men jag tänkte jag skulle göra det... Jag har börjat se på en ny tv-serie (OTH är alltid nummer 1 dock! :D) som heter Hart of Dixie. Första avsnittet spelas in i Wilmington!!! Det var såå coolt att se. Synd att de sedan bytte stad :(

Men det handlar om en läkare (spelad av Rachel Bilson) som åker till en småstad (Bluebell) för att jobba där.



Jag väntar bara på att det ska komma dit någon som man känner igen från OTH. Hoppas det gör det! :D Det är alltid så kul att se skådespelarna i andra tv-serier... =)

Hart of Dixie har nämligen en känsla som OTH har, kan man säga... Känslan av en småstad där alla, trots intriger, bryr sig om varandra... :)


Kommentarer
Matilda.

Vad kul! Kollar du på den från någon speciell hemsida? Eller har du köpt säsongerna? vart någonstans isåfall? Jag skulle jättegärna vilja se den med!

2011-11-26 13:33:32
anna

jag undrar också vilken sida du har sett serien på? :)



riktigt bra blogg!

2011-11-27 19:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0