Promo säsong 9

Här är en liten promo för säsong 9...

http://www.youtube.com/watch?v=dZrWj8HqQls&feature=related



Det verkar bli mycket drama i säsongen, då det bland annat kommer att dyka upp en seriemördare i Tree Hill, och jag har hört att en karaktär kommer börja missbruka droger. Men jag hoppas i alla fall att seriemördaren är som när psycho-Derek var med, att han blir en viktig del men inte så långvarig. Sista säsongen måste vara lycklig också, det tror jag att den är! =) Som vi vet brukar ju OTH innehålla mycket blandat :)

Klippet visades på "An evening with One Tree Hill". Här är ett klipp från då skådespelarna som var där kom ut på scenen:

http://www.youtube.com/watch?v=37fZIODvxXw&feature=related

Kommentarer
Matilda

Vad kul, längtar verkligen till säsong 9 kommer ut!

Vet du om det finns andra videoklipp man kan se när det var "An evening with One Tree Hill" ? Och vad tror du kommer hända i säsong 9? Längtar du också?

2011-11-14 16:43:21
Carolina-foto

Jag kan inte vänta tills det börjar!! :D

2011-11-14 18:51:55
http://carolinasbilder.blogg.se/
Lisa

Hej! JAg undrar när OTH s09 kommer visas i Sverige och vad hette sidan där man innan kunde se de amerikanska avsnitten i förväg?

2011-11-14 22:15:06
Myra

Coolt :D men det verkar hända mycket hemskt, man vill inte det, för det är ju sista säsongen och då vill man att det ska hända roliga saker (och bara lite spännande)

2011-11-15 09:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0