UNDERBARA scener/avsnitt!

Förlåt att jag inte har bloggat idag! Men hej :D

Jag pratade med min bästa kompis idag om One Tree Hill och förklarade att det finns två avsnitt som jag tycker står ut som de två bästa. Ett är avsnitt 8, säsong 7. Särskilt den här scenen (och de andra med tjejerna) :D



Det avsnittet är sååå roligt.

Ett annat avsnitt, särskilt scenerna med Lucas och Peyton, som alltid kommer ha en speciellt plats i mitt extra OTH-hjärta är avsnitt 17, säsong 6. Även om det är av anledningen att det är sorgligt, inte roligt. Det är avsnittet när Peyton får veta att hon kan dö om hon behåller Sawyer. Avsnittet är så underbart och skådespelarprestationerna är spektakulära. De är så underbart bra och känslosamma... Scenerna och replikerna är underbara.


Kommentarer
josefine

jag älskar också de avsnitten!

2011-11-21 09:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0