"Breyton" och "Baley"

I säsong 8 så har ju inte Peyton varit med tyvärr, och mot slutet (Brookes möhippa och framåt) så var det ju några scener då hon pratade om Peyton som att de inte var bästa vänner längre... :/ Det tyckte jag var jättesynd!! Däremot förstår jag skillnaden mellan Brooke och Peytons vänskap till skillnad från vänskapen som Brooke har med Haley. Jag tycker dock inte att den ena är bättre än den andra, de är bra på olika sätt.



Här är några av scenerna då Brooke har pratat om Peyton:

Scenerna i avsnittet med möhippan: http://www.youtube.com/watch?v=bxZcAcmk4X0

Jag letade också efter scenen då Brooke och Chloe pratar och Brooke nämner Peyton. Hon säger nämligen "I had a best friend" då hon pratar om Peyton i den scenen...

Jag tror att Brooke tror att Peyton inte älskar henne som vän längre, att hon inte finns där. Och i våra tittares ögon har de inte kontakt, men jag tror att de har det utan att vi ser det... :D Någon gång kommer de att säga något som visar att de fortfarande har kontakt, det hoppas jag verkligen!


Kommentarer
Fanny

Hoppas jag med!! Liksom visserligen är Baley jättebra också!! Men jag älskar Breyton! Saknar Luke också! Visserligen har Haley kontakt med han men ändå!

2011-10-13 10:22:28
josefine

håller med!

2011-10-13 16:20:55
clotta.devote.se

Jag äskar Breyton och tycker det är jättesynd att det verkar som dom inte är bästa kompisar! Jag gillar Baley, men jag tycker Breytons vänskap har stått ut med så mycket mer och alltid varit stark. Att de inte träffas lika ofta borde inte vara något hinder för de att fortsätta vara bästa kompisar!

2011-10-14 18:56:47
http://clotta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0