Brooke, Lucas, Peyton i säsong 1

Är det någon fler än jag som faktiskt ogillade Brooke under kärlekstriangeln? Jag tyckte det var hon som gjorde fel också. Alla tre gjorde fel såklart, Peyton skulle aldrig ha kysst Lucas. Men Brooke visste hur Peyton kände, i mina ögon sket hon bara i det. Tyvärr. Lucas har (som Brooke sa i säsong 5) en historia av att alltid bli tillsammans med fel tjejer, så han gjorde naturligtvis också fel i att inte följa sitt hjärta fullt ut.



Jag gillar Brooke, och har alltid gjort. Och nu pratar jag som ett sannt Lucas/Peyton-fan. Vilket jag är. :D Men jag såg aldrig riktigt någon äkta kärlek mellan Brooke och Lucas. De var kära, men han hade en mycket djupare kärlek till Peyton och i mina ögon var det oundvikligt för honom att följa sitt hjärta till slut så länge hon fanns där för honom. Och hon kände ju också samma sak.



I säsong 3 var Brooke och Lucas förhållande bättre tyckte jag, då gillade jag dem mer. :D Men de hade ändå inte den där "True love always"... Eller vad tycker du?


Kommentarer
hnzmhf

Ah, fast Peyton sa ju att hon inte gillade Lucas? Då var det ju inte taskigt av Brooke att vara tsm med Lucas!!! Och sen så måste ju Brooke har blivit skitledsen, det skulle jag iaf bli om jag kom på att min pojkvän höll på med min bff. Jag ogillade absolut inte Brooke!! Så nej, "tyvär" håller jag faktiskt inte med dig ................



:)

2011-10-25 19:25:03
clotta.devote.se

Om jag ska vara ärlig gillade jag inte någon av karaktärerna i säsong 1, förutom Haley. Brooke var bitchig, Peyton var en backstabber, Nathan var en jerk och Lucas var en player! Jag ogillar Lucas mest för han kan verkligen inte bestämma sig. Jag älskar Brookes och Peytons vänskap, dom skulle aldrig låtit Lucas komma i mellan den. Men jag är ett Leyton fan också!

2011-10-25 20:04:45
http://clotta.devote.se
Fanny

Jag älskar både Brucas och Leyton kan jag ju börja med att säga. I säsong ett var jag helt på Brooke's sida. Peyton hade en chans med Luke och klantade till det. Då var det bara synd om Brooke. Säsong fyra blir jag arg på henne eftersom att hon bara ger upp. De avsnitt de var ett par tyckte jag att det var sann kärlek ibland bättre än Leyton men man kände på sig att det skulle sluta som det gjorde.

2011-10-25 23:32:28
Emma

Jag tycker inte att Brooke bara sket i att Peyton gillade Lucas. Hon frågade henne ett antal gånger om hon var intresserad och Peyton sa alltid "Neej neej, det är jag inte. Jag lovar". Man kan ju inte göra mer än så.

Sen kommer Peyton på att hon visst vill ha honom och då bara tar hon honom. Nä, första säsongen gjorde att jag ogillade Peyton fruktansvärt mycket.

Men jag ogillar ändå Lucas mest. Pga hans feghet krossade han hjärtan till höger och vänster.



Men visst, jag håller med om att Lucas och Peyton var de som hörde ihop. Han har alltid älskat Peyton väldigt djupt. Han har bara skött det väldigt dåligt under många år.

2011-10-26 12:09:06
http://premma.devote.se
Nicolina

Jag var verkligen ett brucas fan i säsong tre. När hon kom med breven och dem blev tillsammans igen var verkligen ett ögonblick jag älskade! Och när hon gav upp så blev jag riktigt ledsen. Men nu är Brooke jättelycklig med Julian vilket är jättebra. Gillar inte peyton mer. Gillade nog henne som mest i säsong 2, med Jake. Men älskar Brooke och Haley!

2011-10-26 21:31:36
http://nicolinalangebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0