Clay, Quinn och David

Grattis Jennifer till rätt svar i quizet:

1.James Lafferty - Nathan Scott
2.James James
3.Screaming Orgasm
4...Always found there way in the end
5.The Notebook

Egentligen är det "always find their way in the end" på fråga 4, men det var ju alla rätt! :)



Vad tycker ni om Clay och Quinn? Deras förhållande har ju stått ganska still, utan förlovning eller barn t.ex, men de har varit tillsammans sedan början (och fattat tycke för varandra från alla första avsnittet!) och gått igenom mycket. De är söta tillsammans :) David och Quinn hade jag velat se lite mer av (förutom tillbakablickar), men han kanske kommer tillbaka i säsong 9?? ;D Man vet aldrig... hehe.



Däremot så tycker jag att Clay och Quinn hör ihop, de trivs så bra med varandra och är lika kära (mer kära efter skottdramat tror jag) som från början. Jag hoppas bara på att få se lite mer hända mellan dem!!

Kommentarer
L

Håller med, vill också att de ska förlova sig eller något sånt! Är även ganska säker på att David kommer komma tillbaka i säsong 9 :)

2011-10-17 08:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0