De äldre karaktärerna

Vad tycker ni om att se de äldre karaktärerna i OTH? Då tänker jag mest på de tidigare säsongerna, då t.ex Karen, Deb, Dan m.fl. hade saker som hände dem... Nu är de ju inte med så mycket. Tyckte ni om att se dem? Jag tycker det var varit kul, fast favoriterna är såklart ungdomarna (Brooke, Lucas, Nathan, Haley, Peyton m.fl.). :D



Däremot gillade jag verkligen Karen och Keith, så när han levde tyckte jag om att se vad som hände mellan dem. Deb var också intressant, men det roligaste med henne tycker jag var när hon dejtade Skills :D haha.

Jag saknar också Whitey, på tal om äldre karaktärer! Vad synd att han inte är med nu, han betydde så mycket för karaktärerna. Särskilt Nathan. Men han kanske kommer tillbaka, jag hoppas! :D


Kommentarer
Fanny

Whitey betydde mkt för alla karaktärer :)! Han var en av mina favoriter tillsammans med Keith och Karen! :) av någon anledning gillar jag Royal också xD

2011-10-18 19:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0