Favoritscen!

Här är en av mina absoluta favoritscener från säsongsavslutningen i söndags:
http://www.youtube.com/watch?v=17iwIx6f9P0

Kanske lite överraskande med tanke på allt som hände i avsnittet att jag har valt just den scenen, men jag ÄLSKAR Julians känslor i avsnittet, och hans lycka över att ha blivit pappa. Han är så himla underbar i scenen tycker jag. Han är redan en underbar pappa, och den scenen visar verkligen det! (Fast om man kollar noga ser man att det är dockor, hehe... ;))



Fler av mina favoritscener kommer inom kort... :)

Kommentarer
Matilda

Ja, det är en av mina favoritscener med! Älskar också när Nathan sjunger med Lydia :D

http://www.youtube.com/watch?v=AdUIy5ZEsLY



Jag undrar om du skulle vilja länka alla låtarna som var med på dubbelavsnittet igår, eller om du bara vill, den sista avsnittet Låtar :D



Gillar verkligen din blogg! :D

2011-10-04 17:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0