Peyton, Lucas och Jake

Hej!
Jag tänkte på "Leyton" (Lucas och Peyton)... De är ju verkligen "True love always", i alla fall om du frågar mig. :) Men hon och Jake var ju verkligen jättesöta också!



Tycker ni att hon förändrades när hon blev tillsammans med Lucas till skillnad från Jake?

Jag vill tro att hon älskade båda två, men att hon hade en djupare kärlek till Lucas. Han förändrade verkligen henne när hon var med honom. Hon var ju som gladast när hon var med Lucas i säsong 4 och 6, och man märkte när hon var med honom att hon kände sig lycklig.



Däremot tycker jag att hon verkligen älskade Jake, som i säsong 2 (särskilt då, men även i säsong 3) fanns där för henne och brydde sig. Hon ville ju verkligen hjälpa honom att hitta Jenny och ville att de skulle bilda familj.

Personligen hade jag varit glad om hon hade blivit tillsammans med Jake! haha ;D Jag gillar henne med båda två!

Kommentarer
Fanny

Jag gillar henne med båda två också =) Men tycker att hon skulle blivit ihop med Jake, det hade varit rätt perfekt. Så kunde Brooke och Lucas blivit ihop, för de älskar jag!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0