Rachel behöver upprättelse

Rachel är en karaktär som MÅSTE komma tillbaka i säsong 9, på något sätt. Idag på reprisen av OTH så visades avsnittet då Rachel och Dan besöker Tree Hill. Det är ju sista scenen mellan Brooke och Rachel, och Brooke slår till henne. Det var så otroligt synd att de inte har blivit vänner!!! Här är scenen: http://www.youtube.com/watch?v=pqNONEm8Igw



Jag vet att Rachel ÄR snäll och god, det fick man ju se i säsong 4, och hon och Brooke var så bra vänner att jag verkligen hoppas de blir det igen innan OTH slutar. Jag tror att Brooke naturligtvis var arg på Rachel, men i avsnittet hade det hänt så mycket med Julian och med Millie (som bar CoB-klänningen på Tric) att jag tror att hon slog till Rachel för att hon var allmänt arg...

Här är några bilder på Rachel och Brooke:








Kommentarer
Fanny

Det började med att jag hatade Rachel men efter allt hon har gjort för Brooke kan man inte hata henne oavsett de dåliga sakerna hon gjorde. Hoppas också på att hon kommer tillbaka.

2011-10-19 16:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0