Siffran 23 i OTH

Hej!
Senaste inlägget jag skrev var för 23 timmar sedan och 23 minuter sedan... Vilket gjorde det självklart för mig att bestämma vad jag skulle skriva om nu ;D Siffran 23 och OTH! Har ni tänkt på hur viktig den siffran är för OTH? Man märker den ofta, vare sig det är på en adress, en låda, ett datum eller ett klädesplagg.



- Nathan hade nummer 23 under skoltiden i Ravens
- Kartongen som Keith skriver på i Charleston (när han och Lucas gör en fördelar- och nackdelarlista på om de ska stanna kvar eller åka hem) har nummer 23.
- OTH hade premiär i USA 23 september år 2003.
- Dagen de fick veta att de skulle få en ny säsong var också den 23e.
- När tidskapseln (time capsule) släpptes så rankades Brookes video nummer 23 på Limewire
- När Peyton och Mouth åker gocart har väl Mouth nummer 23 på sin bil?
- En låt som de har använt i OTH under viktiga scener är Jimmy Eat Worlds låt 23.
- Såklart Haleys tatuering, men den gör hon ju för Nathans nummer... :)

PS: Ni har väl kommit ihåg att ställa om klockan? Mina digitala klockor (mobilen, tv'n o datorn) ställde om sig automatiskt. Klockan är halv två nu rätt tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0