Sista avsnittet

OK, så ikväll var det ju dubbelavsnitt. Avsnitt 21 och 22. :) 22 var sista avsnittet på säsongen, och jag tyckte mycket bättre om det den här gången än när jag såg det första gången.



Men jag är ändå glad att det kommer en säsong 9 för att det finns fortfarande saker som jag vill ska hända som inte hänt än... Som att Lucas (och helst Peyton) kommer tillbaka, att det blir ett till bröllop (eller barn, åtminstone förlovning mellan antingen Mouth och Millie eller Clay och Quinn!) och att Dan faktiskt får träffa Lydia och inte bara se henne på bild... Även fast jag är glad att han fick det =D



Vad hade du tyckt om det här var det absolut sista avsnittet av OTH? Hade det varit ett bra avslut?

Jag kommer inte göra en resumé på dessa avsnitt, men jag kommer bland annat att lägga ut länkar till mina favoritscener och göra lite annat kul. =))

Kommentarer
Emilia

Jag tycker sista avsnittet var grymt bra!Man fick reda på en massa som man undrat över som Dan och mia :)

Men jag hade nog blivit besviken om one tree hill hade slutat så:)

2011-10-02 21:49:59
ebba :))

jag trodde faktiskt att det var det sista avsnittet någonsin, men det skulle inte gjort något. För det var så GRYMT BRA! Men är ändå överlycklig att det kommer en ny säsong! :D<3

2011-10-02 22:40:49
http://ebbasjostrom.devote.se
josefine

det hade varit ett perfekt avslut. Brooke fick äntligen barn, som hon så länge velat ha! Chase träffade Mia igen, dan fick se bild på lydia och alla var glada och lyckliga helt enkelt. Så passande att jamie sprang med en basketboll och hoodtröja på bron också! Det var som att det slutade där det började liksom :) men jag ville ändå inte att det skulle vara det absolut sista avsnittet så är glad att det blir fler. Vill se brooke och julian som föräldrar!! :D

2011-10-03 08:39:40
Alicia

Jag vill tipsa om en film, the secrets lives of bies bland annat var hilarie Burton(peyton) med och Alicia keys och Jennifer Hudson. Den var jätte mysig men också ganska sorglig :) älskar din blogg :D

2011-10-03 08:45:02
Elmía

Asså, avsnittet var ju bra men jag känner även att det är en hel del som man gärna skulle vilja veta. Och sen vill jag som du sa att det ska hända ngt mellan framför allt Quinn och Clay. Deras relation har "stått still" på något sätt.



Det är riktigt bra att det blir en s9 så det kan bli en en "avslutnings säsong! ::)))))

2011-10-03 15:50:30
Olivia

Hej!



1. Kommer du fortsätta blogga tills säsong 9?



2. Vad vill du ska hända i säsong 9?



3. Hur vill du den allra sista scenen ska vara?



4. Kan inte du säga igen vilka käraktarer som skulle komma tbx i s09?



5. Hur tror du säsong 9 kommer se ut? Asså tror du dem kommer göra så att det har gått ex 4 år ( som det var när säsong 5 började) eller tror du det kommer va som när säsong 8 slutade?



kram ;)

2011-10-03 15:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0