Wakey! Wakey! på MÅNDAG!

Så dålig jag blivit på blogga på sista tiden... Sorry för det. =( Jag är just nu förkyld OCH har mycket skolarbete (sista uppgifterna ska in idag), så jag har inte haft varken ork eller mycket tid. Men nu är jag här! Och jag ska bättra mig!

Vet ni vart jag ska på måndag? För er som minns några tidigare inlägg så är Wakey! Wakey! i Stockholm nu på måndag. Biljetter kan bokas på livenation.se. Biljetten kostar 180:-, och det tillkommer en bokningsavgift på ca 20-30 kronor. Så räkna med ca 200:-. 

De spelar med Rosi Golan i Debaser Slussen. Hon börjar 20.30 och de går på scenen 21.30. DIT ska jag. :D Biljetterna bokades igår! :D



Här är några av mina favoritlåtar med Wakey! Wakey!:

Almost everything
Light outside
Car crash
 (video med James Lafferty)
Dance so good

Är det någon fler som ska dit? Jag lovar att filma och ta en massa kort! Något mer lovar jag inte, men pratar jag med Mike (Grubbs) så ska jag försöka få en överraskning till bloggen...


Kommentarer
Matilda

Vad kul! Älskar "dance so god" med honom :)

Du får ha så jättekul och ta många bilder som vi läsare vill se sen ;)

2011-10-27 21:30:11
L

Önskar verkligen att jag skulle dit, men jag är bortrest då:( Men ta en massa kort och ha det kul! :)

2011-10-28 08:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0