Favoritavsnitt?



Har ni något favoritavsnitt av OTH? I såna fall, vilket? :D

Kommentarer
Marem

Hej jag vill bara dela med mig! :)

Super härlig blogg förresten! ;)



Sophia Bush

Want answers to OTH Season 9 questions?

-We're currently shooting epi906.

-We've been filming since July, & will end in Nov.

-Season 9 will only be 13 episodes, & it'll begin airing in Jan2012 (USA)

-We will air for 13 weeks with NO breaks (yay!)

-Yes, I have signed on for ALL 13 episodes! I wanted to come back for one last hurrah with all of you. Thank you for loving this show, the "little show that could" all these years. I'm so happy to give you 13 more episodes of Brooke Davis. #OTHfansRule



@Maareem

2011-09-08 00:24:41
Anonym

min favorit är säsong 1 och avsnitt 6. För efter jag såg det avsnittet så kunde jag inte sluta se. för det var mitt första. plus så har jag skrivit en bok om One Tree Hill och mina idér kom när jag såg det avsnittet för fjärde gången :D jag gillar också första avsnittet när Peyton håller på köra på Lucas :D

Tack för en jätte bra hemsida :D

2011-09-08 08:34:25
Josefine

Det är väldigt svårt att välja ut ett avsnitt till det bästa för det finns så många avsnitt jag älskar, men om jag ska välja ett av de måste jag nog säga det avsnittet när gänget åker till Rachels stuga i säsong 3. Alla är liksom samlade och det händer så mycket roligt i det avsnittet trots att det är precis efter Keiths död.. Precis vad lucas och alla andra behövde för att glömma allt jobbigt ett tag och bara vara :) Men min favoritsäsong är dock säsong 6. Så det här var en svår fråga :p

2011-09-08 08:49:18
Linnea

Ja, bland annat de här ...



* När de åker till Rachels "landshus"

* Sista avsnittet i s7 när de åker iväg Utah (?)

* Sista avsnittet i s8

* näst sista avsnittet i s8

* valentine day i s8

* När Brooke gifter sig med Julian

* Avsnittet innan Brooke gifter sig "the drinks we drank last night"



haha som du ser är det många avsnitt från s8 (:

2011-09-08 16:59:23
Ronja

Jag har två. Säsong 6 avsnitt 7, när Leyton "låser in" sig själva. Och säsong 4 avsnitt 21, när Haley får Jamie och det är avslutningsfest. Båda är roliga och jag älskar dom, har sett dom mångaaa gånger:)

2011-09-08 19:22:08
http://ronja.blogg.se/
L

3.16 och 8.11 var SÅ bra! Särskilt 3.16, det avsnittet var sjukt bra, borde få en Oscar!:) Och sedan, eftersom jag älskar Clay och Quinn måste jag ju tillägga avsnitten 7.08-7.12 där alla avsitten har några riktigt söta scener med dem:)

2011-09-08 19:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0