Filmen "Friends with benefits"

Jag var på bio igår, och var även grymt trött och hade ont i magen. Så därför bloggade jag ingenting. :P
Bion jag såg var filmen "Friends with benefits".
Mitt i en scen så ser jag en väldigt bekant man: Bryan Greenberg, allas vår Jake Jagielski!!! :D Han spelade en barncancerläkare vid namn Parker, som den kvinnliga huvudrollsinnehavaren går fram och pratar med. :D Det var skitkul o se honom i den, både jag och Evelina tittade på varandra och liksom gapade. haha. Är det någon fler än jag som tycker att han är väldigt snygg??

Kommentarer
Emilia

Jaaa han är skitsnygg!!:D

2011-09-21 15:58:56
Alicia

hej Malin :) vet du om det är samma bro som olyckan i slutet av säsong 3, början av säsong 4 när limosinen åker över, och brookes och jamies olycka när stormen är och bilen ramlar över :) jätte rolig blogg :D kram alicia

2011-09-21 17:41:45
Linn

Han är riktigt stiligt och snygg, ja! :D

2011-09-22 22:35:59
http://randstrumpa.soclog.se
Anonym

han var snygg som doktor i den. men jag blev lite arg när han stack på morgonen. har du sett christmas cupid med Chad Michael Murray? isåfall vad tyckte du???

2011-09-23 12:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0