OTH 8x20

Visst var kvällens avsnitt bra?? :D Jag missade det tyvärr på tv eftersom jag var på en välgörenhetsgala, men har sett det tidigare. Och jag ÄLSKAR den här scenen:

http://www.youtube.com/watch?v=Qxw3IW7UJ_I <3

Så himla underbart!!!!! ÄNTLIGEN får Brooke sin "baby and the boy". :D När jag såg scenen första gången var jag helt lyrisk... :D



Förresten, att Jamie får prata över scener sådär, visst påminner det om Lucas i säsong 1-4? ;D

Resumé på avsnittet kommre imorgon kväll, har skola så jag hinner inte under dagen tyvärr. Men imorgon kväll kommer det!


Kommentarer
Anonym

Jag tyckte det var avsnittet var lite konstigt, fattade inte det där med Quinn & Clay.. ;o

Om du kan förklara det så skulle jag bli väldigt glad :)

2011-09-25 22:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0