Shantel VanSanten

Hon som spelar Quinn (Shantel) verkar vara en otroligt snäll människa. Jag träffade ju aldrig henne i Wilmington (som ni kanske minns var hon inte med i avsnitt 7 eller 8 i säsong 8. :P), men många fans som har träffat henne säger att hon är otroligt snäll och tar sig tid att prata med fans jättelänge om hon har möjlighet. Bara som vem som helst, om inget särskilt. Det beundrar jag verkligen!! :D
_
Faktum är att många verkar vara så av de som är med i OTH, Stephen Colletti (Chase) pratade ju med oss länge en av gångerna då vi träffade honom. Han undrade bland annat om vi hade varit ut downtown (typ på stan, där alla krogar m.m. finns) någonting. Så himla snäll va han.
Austin Nichols (Julian) var också supersnäll (och SNYGG! ;)). Första gången jag träffade honom pratade han om Malin Åkerman, att jag var från Sverige, frågade hur länge flygresan tog bland annat... :) ALLA var så himla snälla och de flesta tog sig verkligen tid att prata länge. Jana Kramer (Alex) sa bland annat att jag hade fint armband ;D

Kommentarer
L

Wow, jag satt precis och googlade massa om Shantel och oth-nörd som jag är så gick jag in på din blogg och får se ett helt inlägg som heter "Shantel VanSanten" Vad lycklig jag blev! haha

gillar verkligen din blogg, keep up the good work:)

2011-09-13 19:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0