Svar :)

Nu kommer svaren på era frågor:

Anonym om säsong 9:

åh så himla kul att de flesta kommer tillbaka som man ville, har du hört något om att karen/moira kelly och kanske till och med lilly och andy kommer tillbaka? :)



Svar:
Väldigt roligt, ja! :D Nu hoppas vi på Hilarie/Peyton också!! :) Nej, jag har tyvärr inte hört något om dem än, men vi får hoppas på att Karen kommer tillbaka! Hon har ju många i Tree Hill att hälsa på! :)

Amanda ville veta om Wilmingtonresan:

hej! du har nog säkert svarat på denna fråga förut men måste bara veta,hur träffade du de?? asså åkte du dit bara för att träffa de elr var det än slump? du bor väl i sverige,vann du någon resa så man fick träffa de elr hur? msåte veta hihi ^^
sen kan du jätte snälla slänga in en kommentar på min blogg när/om du svarar på frågan? tack i förhand!
kram :)

Svar:
Hej Amanda! Dina frågor tänkte jag vänta med tills på tisdag, jag hoppas det är okej! :) Jag tycker det passar till ett eget inlägg. HÅLL UTKIK! :)

Anonym:

Jag har en fråga :p Vet du någon hemsida där man kan beställa hem one tree hill saker? Typ som tröjor, affischer osv. Helst svensk. Skulle bli as glad om du svarade :)

Förresten, din blogg är super. Brukar glömma att läsa den men den är verkligen bra!



Svar:
Hej! Jag vet tyvärr inte det, men jag ska försöka ta reda på om det finns och så meddelar jag det i bloggen. Håll utkik :)

Sofia om Wakey!Wakey!’s konsert:

Hej! :) Jag undrar om du kommer kolla Malin? ;p

Svar:
Om jag kommer att kolla på Wakey!Wakey!s konsert? Bara jag får ihop pengar till resa och boende i Stockholm (och det MÅSTE jag få! :D) så ska jag såklart dit!! INGENTING ska få hindra mig!



L hade en fråga om en låt:

I säsongen då Quentin dör, så spelas en låt när Ravens kommer ut i sporthallen efter att ha spelat en hyllningsmatch för Quentin. Vad heter den? http://www.youtube.com/watch?v=19s-Ri5yGx4&feature=related kolla från 5.00 minuter!

Svar:
Hej! Läsaren OTHärbäst hade svarat på den här frågan i en kommentar, och svaret är "Scream" av Chris Cornell :)

Julia hade en fråga om ett tidigare inlägg:

Hej, för ett tag sen så la du upp en bild på ett manus som antingen Bethany eller sophia hållde i & så skrev du att dom nu hade fått manuset till säsong 9 & dom typ hållde på & övade på det & så sen länkade du även sidan du hade hittat den bilden på (i samma inlägg).

Har nu suttit & letat bland dina inlägg men int hittat det inlägget, skulle vara jätte snällt om du kunde länka det inlägget & även den sidan.

Hoppas du förstod vilket inlägg jag menade, kram! :)

Svar:
Jag minns vilket inlägg du menar, men jag minns tyvärr inte när jag skrev det... Men jag ska försöka leta igen bilden på Joys twitter och lägga upp den här igen! :D Påminn mig om jag glömmer det! :)

Felicia frågade om säsong 9:


När kommer den sista säsongen av OTH? :)

Svar:
Sista säsongen börjar visas i USA i januari år 2012, och några månader senare lär det komma till Sverige. Så det dröjer lite, men tills dess får vi se på gamla avsnitt. I oktober kommer säsong 8s DVD-box ut! :D

Louise om October Road:

Hur har du kollat på den serien?:) alltså vart

Svar:
Jag vet några hemsidor som är bra, maila mig på [email protected] så ska jag berätta dem för dig!



Anna:


Hej, kul att läsa din blogg. Är ett stort oth fan och funderar att åka till wilmington nu i dec. Finns de arrangerade oth tourer? Hur kommer de sig att du träffade skådespelarna? :) Vet du om dom spelar in eller kommer spela in fler säsonger? Tacksam för svar. Mvh / anna

Svar:
Tack! Vad kul :-D Jag tänkte att jag skulle svara på dina frågor också tills på tisdag, så dina och Amandas frågor svarar jag på samtidigt i ett inlägg om bara Wilmington! :D HÅLL UTKIK! :-))


Kommentarer
Marem

Kan det möjligtvis vara den julia undrar över?

Hitta den bland Joys bilder på twitter :)

2011-09-08 00:17:19
Marem

Heheh, minns inte om jag länka eller inte, men här är den iaf :)



http://yfrog.com/gy7pvdsjj

2011-09-08 00:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0