Cooper

Jag gillade hot uncle Cooper, han var snäll och jag tror verkligen att både Nathan och Lucas gillade honom för att han var en snäll förebild som drog ut dem på äventyr då och då. Det var ju också rätt kul att Brooke var så tänd på honom, eftersom hon dejtade Lucas. Haha. :D Inte blev det ju bättre heller av att Rachel dejtade Cooper. 



Förresten älskade jag Rachel och Cooper! Rachel blev ju kär på riktigt, och jag tyckte faktiskt synd om henne när han lämnade henne... :-( Visst, hon gjorde fel i att slita i ratten och bete sig som hon gjorde, men ändå... :P 

Tänk OM man får veta i sista avsnittet att de har blivit tillsammans igen? Jag VILL det!! :D 

Kommentarer
Fanny

Det hade varit sjukt mysigt om dem blivit ihop igen ;o!!!

Emilia

Hejsan!

Skulle inte du kunna skriva lite mer om musiken som har spelats i One Tree Hill? T.ex City and colour, jacks mannequin och nada surf.. Det finns så bra musik i serien.

2012-04-02 21:29:36
http://teamponnii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0