Förfrågan från Liza

Liza skrev så här: 

Kan du inte göra ett inlägg om vad alla karaktärerna gör i verkligheten??!! Vilka dom är gifta med, intressen, några karaktärer som haf dejtat i verkligheten o.s.v Skulle va sååå intressant!!! Förresten e OTH den enda serie jag sett som bara blir bättre och bättre!!! Galet!! Tack för mig så länge :)

Svar:
Hej! Det kan jag absolut göra!

Jag börjar nu med Hilarie Burton, Peyton. Hon är tillsammans med skådespelaren Jeffrey Dean Morgan. De har sonen Gus som är nyss fyllda 2 år. :) Tidigare var hon tillsammans med Ian Prange, som också jobbade med OTH men i crewet. :)

Hilarie har haft produktionsbolaget Southern Gothic Productions (SoGoPro), och jag tror att hon fortfarande är delaktig där. Nu är hon med i serien White Collar som karaktären Sara Ellis. :-) 

Hilarie är från södern och det speglar mycket hennes personlighet. Hon verkar gilla mycket som är mörkt och mystiskt. Gamla möbler, skelett, dödskallar, och såna saker har jag fått intrycket av. :) 


Kommentarer
Fanny

Hon är så sjukt häftig!!! :))

2012-04-01 16:16:24
http://thisisher.webblogg.se/
Fanny

Jag har tänkt försöka skriva en OTH blogg! (Hade även tänkt ta några andra serier men börjar med OTH) Så undrar om du har några tips? :)

Emma

Har du sett att sista avsnittet har läckt och finns ute nu? Väldigt dåligt gjort, men jag tittade precis på det!

2012-04-01 18:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0