Karen

Jag beundrade verkligen Karen. Hon fanns där för alla som behövde henne, och var den som många av de yngre gick till när de behövde råd från en vuxen. Hon var ensamstående mamma till Lucas och hade trots det ett eget företag och började plugga. Karen är en förebild för många på väldigt många sätt. Hon var snäll, men rättvis och stod på sig. När folk i hennes närhet gjorde något fel så sa hon det och det respekterar jag henne mycket för. 



På många sätt är Haley en yngre kopia av Karen tycker jag, och det är nog för att Karen var en stor inspiration till Haley under hennes uppväxt. Även om de inte har mycket kontakt nu (vad vi får se i alla fall :)) så tror jag att de fortfarande står varandra nära. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0