Kort fakta

Jag tänkte lägga in lite kort fakta om Sophia Bush, James Lafferty, Jana Kramer, Bethany Joy Galeotti, Robert Buckley, och Shantel VanSanten. :D

Faktat är hämtat från texter som jag har skrivit på OTH-sajten :D



Sophia:

Hennes pappa är kändisfotograf!

James:

James har svart bälte i Tae Kwon Do!

Jana:

När Jana filmade två "Return of the living dead" filmer i Rumänien år 2005 blev hon så sjuk att hon var tvungen flygas hem till USA igen. Manuset skrev om så att hennes karaktär dog.

Joy:

Enligt en hemsida jag var in på så får inte Joys lillasyster se på One Tree Hill. Orsaken är okänd. 

Rob:

Han är även i verkligheten väldigt bra kompis med Shantel VanSanten (Quinn) :)

Shantel:

När Shantel spelade in filmen "You and I" fick hon bo i Moskva i 4 månader och lära sig ryska.

Kommentarer
Linn

kul inlägg! :)

2012-04-03 17:48:30
http://linnve.blogg.se/
Lisa

Joy har ingen lillasyster, hon e enda barnet :)

2012-04-03 21:17:54
Michaela Axebrink

Joy har inga syskon,hon är ensambarn så det måste vara påhittat någonstans!!



OTH är min absoluta favorit serie och jag kan inte sluta kolla på de.. Känns sorgligt att det är slut på onsdag i USA :(



Bra blogg :)

Adam

Shanten och rob är väll gifta?..... :)

2012-04-04 16:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0