Lite om 9x13 (inga spoilers!)

Jag ville egentligen inte skriva om säsongsavslutningen, men jag kom på att jag ska ändå göra det... :) Jag kommer dock inte ge några detaljer för de som inte har sett det! :-) 

Jag grät under några scener, mest för Brooke... Jag insåg verkligen att jag älskar henne, och kommer sakna henne! Och jag var jättenöjd över hur avsnittet var, det kändes som ett värdigt och bra avslut utan så många frågetecken (fast jag undrar såklart fortfarande lite om karaktärer som man inte har fått se på länge, men man kan ju inte få allt :)). Jag tyckte vi fick säga hejdå åt alla viktiga platser och så gott som alla karaktärer. Och jag tycker avsnittet verkligen kändes som att karaktärerna lever kvar i Tree Hill, ett bra liv. 



Kommentarer
Sofie

Jag grät också till sista avsnittet! det var så fint och det var ett så himla bra slut enligt mig. Men det kunde lätt fortsatt :)



Har också en fråga: Det är så att jag tyckte det spelades en massa bra musik under sista avsnittet. Vet du vad de heter och vem som sjunger?

Anonym

Det var ett riktigt fint sista avsnitt av en så bra serie. Jag grät också i vissa scener. Synd att inte gamla ansikten dök upp, men det var ändå ett riktigt bra avsnitt!

2012-04-07 21:24:44
Lotta

Sofie, kolla oth-music.com de har all musik från alla avsnitt:)

2012-04-08 10:24:18
http://lottasoth.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0