Om bloggen :)

Förlåt att jag inte bloggat sedan igår, men nu är jag här ;D Jag tänkte svara på Fannys fråga som hon ställde på blogresponse:

Undrar varför du bestämde dig för att starta en blogg om serien och hur du kom på vad du skulle skriva? =) Funderar på att starta en liknande och skulle gärna vilja ha några tips på hur man gör bloggen så bra som möjligt.

Svar:
Hej! Jag började först att blogga om personliga saker, och efter ett tag gjorde jag One Tree Hill till en kategori på bloggen. Sedan lessnade jag lite på att blogga om personliga saker, men jag ville fortsätta blogga. Så då bloggade jag mer om One Tree Hill, och när jag började skriva på One Tree Hill sajten på Kanal5 så blev det att jag skrev mest om One Tree Hill. När jag sedan åkte till Wilmington så började jag blogga mer och bloggade då bara om One Tree Hill :D Då blev det en OTH-blogg! Nu försöker jag blogga 2-3 gånger om dagen ungefär. :) 

Jag kommer inte alltid direkt på vad jag ska skriva om, men när jag blir inspirerad att skriva om något särskilt så gör jag det. :) Jag försöker variera ämnena så mycket som möjligt, och skvallrar sällan om skådisarna, och så lägger jag inte ut info om sånt som inte har hänt på Kanal5 heller. Om jag gör det så varnar jag innan :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0