OTH <3

Jag minns inte riktigt första gången jag såg OTH faktiskt, men jag minns att jag började se det i början av säsong 1. Jag såg att Chad Michael Murray (Lucas) var med, och han var då en av de snyggaste kändisarna jag kände till. :P Så jag började se det, jag tror inte jag slaviskt följde alla avsnitt. Men jag gillade att se det, och jag såg mer och mer.



I säsong 3-4 började jag kolla på musikvideor på youtube, som fans hade klippt ihop från OTH. Och i säsong 5 ungefär så började jag kolla mycket på intervjuer från OTH skådisarna. Och då blev jag ett STORT fan av Hilarie Burton (Peyton) också. Jag beundrar henne mycket och hade henne som förebild länge. Sophia Bush blev också en favorit, mycket tack vare Brooke. :) Sedan började jag lyssna mer på Kate Voegele, och när jag gick igenom en väldigt jobbig tid för några år sedan fanns det låtar med Kate som gjorde det MYCKET lättare. Det var då jag insåg vilken otrolig kraft låttexter kan ha, och Kate blev min stora förebild på många sätt. OTH fanns där också mycket, och jag slog på det när jag behövde distans till saker och ting, och beroende på hur jag ville känna (skratta, gråta, bli arg, ja ni vet...) så slog jag på det och såg några avsnitt. 

Det finns mycket mer att säga om mina tankar om OTH, och hur det har hjälpt mig. Men det här var lite i alla fall :) OTH kommer alltid att finnas kvar, så skrev ju Shantel VanSanten på Twitter också. Allt finns kvar, och vi kan närsomhelst se på det.

Kommentarer
Evelina

Jag brukar väldigt ofta slå på någon av OTH-säsongerna särskilt då jag känner mig stressad! (OTH och Disneyfilmer här en väldigt bra stressdämpande effekt :)). Men som du säger när man behöver distans, eller andra saker att tänka på eller bara vill må bra eller om man känner sig ledsen osv. Väldigt bra tycker jag! Är så mycket mer än bara en serie! =)

2012-04-14 21:46:24
Fanny

Jag kommer sakna det, vill liksom veta svart mot vitt vad det är som hände med dem efteråt. Jag vill kunna se det sista avsnittet och känna att allting har ordnat sig och det blir bara bättre härifrån liksom.

2012-04-14 22:05:06
http://thisisher.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0