Wilmingtonminnen!

Tänkte lägga upp lite minnen från Wilmington nu, det var trots allt snart TVÅ år sedan jag var där... Helt galet vad tiden går fort!



Helt otrolig känsla att se CoB och Karen's i verkligheten... 



Första skådisen jag träffade var Austin Nichols som var utanför Hilton för att Sophia Bush (och Bethany Joy Lenz) filmade scenerna till avsnitt 7, säsong 8 när Brooke kollar på brudklänningar. 



Utanför Lucas hus!



Tric!



På Rivercourt!



Att träffa Kate Voegele, som är min förebild, var helt otroligt!



Den vackra utsikten!

Kommentarer
Anonym

Ååååhhhh!! :DD <3

Såg en film ikväll på SVT24 som Barry corbin var med i, hittar tyvärr ingenstans vad filmen hette men var otroligt kul att se han i sina yngre dar! :)

2012-08-17 23:07:21
Josefine

Jag har alltid undrat, när jag sett dina Wilmington-bilder, varför dörren till Clothes over bros/Karen's är målad? Hur gör de i så fall när de spelar in, för då är det ju en riktig dörr? Är det typ i en studio de gör det då eller?

2012-08-18 15:47:30
http://accordingtomeee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0