Austin och Sophia

Jag fick just en anonym kommentar där det stod att Sophia Bush och Austin Nichols har gjort slut... Jag brukar inte skvallra om skådespelarnas privatliv, men eftersom de båda är med i serien och jag älskar båda två så ville jag bara kommentera det. Jag hittade en artikel från Just Jared där det stod att de hade gjort slut, men ingen av dem hade uttalat sig. Inte heller på Enews eller Us Weekly (klicka på länken för att läsa artikeln) hade någon av dem uttalat sig.

Med andra ord vill jag inte säga att det ÄR sant, men heller inte säga att det inte är det. Jag tror inte det dröjer så länge innan vi får veta hur det ligger till :)



Jag svarade tidigare idag på mailen jag har fått från er, så om du skickade igår eller tidigare men inte fått svar - skicka igen till [email protected] =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0