Clays relationer

Nya OTH-avsnittet går som sagt inte att se på sidan som jag tipsat om till er som har mailat, men jag hittade en ny sida som jag såg det på. Vet dock inte hur det är med virus på den, jag har ett antivirusprogram... Men maila mig så skickar jag länken!

I kvällens avsnitt var händelserna kring Clay en stor favorit hos mig. Jag ska inte avslöja vad det var för händelser för er som inte har sett det, men jag tänkte skriva lite om Clay. Han var inte en stor favorit hos mig förut, men i och med allt som han har varit med om så gillar jag honom mer och mer.



Han har en så bra och romantisk relation till Quinn, och är en underbar vän till Nathan. Han och Nathan som vänner har växt hos mig mycket under säsong 8, deras relation är rolig och det märks att de tycker om varandras sällskap.



Även Clay och Sara var ju söta. Jag älskar att Quinn tycker att det är okej att Sara betydde så mycket för Clay och hon vet att om Sara fortfarande levde så skulle Clay förmodligen vara med henne, och hon är okej med det. Det gör att jag älskar Clay och Quinns kärlek ännu mer!

Kommentarer
Sandra

Jag har tänkt på en sak ... Eftersom Shantel (Quinn) och Robert (Clay) är bästa vänner, borde de inte varit det förut då? Eller blev de så nära vänner genom tv-serien?

2012-02-02 18:06:24
Lotta

Håller med till 100% och hoppas på ännu mer Clay i nästa avsnitt! :)

2012-02-03 08:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0