Gaaah!

Jag börjar med att säga förlåt för eventuell spoilervarning, men jag ska försöka att inte berätta något viktigt som hände i avsnittet idag.

Jag är alldeles upprymd över avsnittet som kom ut idag. Ska inte skriva mer för att det spoilar ju för de som inte sett det, men det var ju avsnittet som Lucas var med i... Och jag kan bara säga att trots att jag hade önskat MER så var det så otroligt kul att se honom igen. Att höra Haley kalla honom "Luke" och Lucas kalla Haley för "Hales"... Och veta att det förmodligen var sista gången man fick höra det. Så otroligt vemodigt och sorgligt, men ändå så underbart :D



Men ja, det fanns ju scener också då jag fullkomligt skrek åt datorn och var så ARG. Ni som har sett det vet ju vilka scener jag pratar om. :P

Kommentarer
Nicolina

Tycker det är så sjukt jäkla fel att dem säger; the one they can always count on is back. Var fan var Lucas när Haley ville dö??? Han ska föreställa hennes bästa vän. Helt overkligt.

2012-02-24 12:37:51
http://nicolinalangebro.blogg.se/
Josefine

Jag kan inte annat än hålla med dig! :D

2012-02-24 19:50:52
Clara

personligen började jag gråta av lycka när han kommer! sen grät jag resten av avsnittet för allt det hemska!

2012-02-24 23:20:35
ella

vart laddar du ner/ser du säsongen ifrån?

2012-02-24 23:29:11
ella

vart ifrån ser du/laddar du ner säsongerna? :)

2012-02-24 23:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0