Godhjärtade Haley

En OTH-karaktär som jag tycker är en otroligt godhjärtad människa som innerst inne vill alla väl är Haley! Hon har alltid stöttat andra, även de hon inte gillar (t.ex Rachel) har hon hjälpt för att hon har så hög moral och vill vara en bra människa. Det beundrar jag henne för och det gör henne till en bra förebild.



Hon fick Nathan att bli ordentlig och var en stor del i att Brooke blev en bättre människa också tror jag för att hon fanns där och stöttade henne. Haley hjälpte ju även Quentin, och var ett stort stöd för Quentins mamma!

Jag älskar Haley! Hon är omtänksam, snäll, rolig, positiv, utåtgående och har en stark drivkraft att nå sina mål.


Kommentarer
eeee

jag undrar ifall du sätt det nya avsnittet på one tree hill? för den sidan du tipsade mig om den sidan så är det samma avsnitt som det förra.. :/

2012-02-02 14:03:57
Julia

De har inte lagt upp det senaste avsnittet på säsong 9?!?! :O :'( Har kollat både channel131.com och motionempire.com :( Varför?! Har längtat hela veckan. :) Har de ett sånt där uppehåll nu i USA?

2012-02-02 16:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0