Inspirerande karaktär

Min favoritkaraktär när det gäller vem som inspirerar mig mest så säger jag nog Brooke. Hon har alltid varit en väldigt rolig tjej, som har en styrka inom sig som har gjort att hon har vuxit och mognat från att vara en partyglad och killtokig tonåring till att vara en respekterad mamma som hoppas på att få komma tillbaka till jobbet som kläddesigner som förut.



Jag älskar hennes driv. Hon har alltid haft ett gott hjärta, och att hon i tonåren började designa kläder och brinner för sin passion, det beundrar jag henne mycket för och ser som väldigt inspirerande! Jag hoppas man får se henne som kläddesigner igen, på riktigt. Hon är ju designer, men har inte ritat så mycket kläder sedan hon gjorde brudklänningen. Det hoppas jag hon gör. :D


Kommentarer
Tjo

Svara gärna så fort som möjligt i mail på sidor !

2012-02-03 18:44:36
Julia

Vill bara tipsa om att han som spelar Jake är med i filmen Bröllopsduellen. Han är med i någon scen. Den gick ikväll på tv4. :)

Jag undrar varför man inte kan se det senaste avsnittet på channel131.com eller motionempire.com????? :O

2012-02-03 23:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0