Julian och Alex

Jag tycker det är så otroligt bra att skaparna av OTH inte har glömt bort den underbara vänskapen mellan Julian och Alex. Jag älskar dem. Jag tror fortfarande det är Julian som är en STOR del i att Alex mognade. Han gav henne förtroende, vänskap och stöd och visste att hon kunde lyckas med allt hon ville. Till slut började hon också tro på sig själv tack vare stödet från vännerna, särskilt Julian.

Jag tror det som Julian gjorde som fick Alex att våga tro på sig själv var att han lät henne vara sig själv, men han vägledde henne i rätt riktning, tillbaka till livet efter självmordsförsöket och mot en framgångsrik skådespelarkarriär igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0