Lucas som författare

Jag älskar att Lucas blev författare! Han var ju den som stod för alla voiceovers under säsong 1-4 och älskade att läsa, men han berättade inte mycket om sin författardröm förrän han visade boken för Glenda i säsong 4.

Det skulle vara så kul om hans böcker blev verkliga böcker. Jag skulle verkligen vilja läsa dem!



Vilken av böckerna som verkar bäst är svårt att säga, men jag skulle nog mest vilja läsa "An unkindness of ravens" eftersom den handlar om karaktärernas liv. The Comet är ju indirekt om Peyton, men den är en påhittad berättelse.



För ett tag sedan fick jag en fråga om att skriva om Chad Michael Murrays projekt "Everlast", men jag har inte gjort det än för att jag inte vet mycket om det. Men jag ska försöka hinna med det i helgen :)

Kommentarer
Fanny

Tkr han ska göra det till sitt nästa projekt! :) att skriva dem böckerna liksom, jag hade gärna velat läsa dem!



Han har gjort en hemsida om Everlast där borde de stå allt du vill veta.

2012-02-04 08:32:27
josefine

vad betyder egentligen an undkindess of ravens? Asså vad menar Lucas med det?

2012-02-04 10:37:09
Evelina

Kan man köpa någon av böckerna i verkligheten? :)

2012-02-04 11:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0