Mest lik sin karaktär...

Jag fick några frågor om Wilmington här i bloggen idag (jag ska svara på dem inom kort!) och en av dem var om skådespelarna var lika karaktärerna i verkligheten! Jag tänkte att jag skulle försöka fundera ut vem som var mest lik sin karaktär. Jag är inte helt säker eftersom jag pratade med några av dem så kort tid. Men jag måste säga att när Lee Norris kom gående så bankade hjärtat fort och det kändes som att det var Mouth!! :P



Men personlighetsmässigt var ingen av dem jättelik sin karaktär. Kate Voegele (som spelar Mia) är dock väldigt lik Mia i tankesättet tror jag. Båda har som mål att hjälpa andra människor och vill att alla ska må bra genom att lyssna på hennes (Kates/Mias) låtar. De är lika snälla mot människor, lugna, trevliga och ödmjuka.



Antwon Tanner (som spelar Skills) var också lik sin karaktär. Lika "cool" med ett speciellt språk... Ja, ni vet ju Skills ;D


Kommentarer
Evelina

Vet inte om du har pratat om det förut, men jag tänkte jag kunde fråga ändå.

Har du någon favorit av Mouths flickvänner?

Har du någon favorit av Peytons "två pappor" (eftersom det var olika skådisar)?

Vem tycker du passar bäst med Chase, Mia eller Alex?



=)

2012-02-23 12:46:03
Alva

Lucas kommer ju tillbaka under sesong 9 men vet inte vilket avsnitt för han har inte gjort det en så länge men han ska!

2012-02-23 16:40:31
http://alvaaaa.blogg.se/
Maja

Jag undrar om du har nån bra sida med text som man kan kolla säsong 9 på? :)

2012-02-23 18:22:05
Emma

Alva: Jo då, han komm tillbaka igår! Så det 7e avsnittet är han med i :)

2012-02-23 22:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0