Shantel och Rob

Sandra skrev:

Jag har tänkt på en sak ... Eftersom Shantel (Quinn) och Robert (Clay) är bästa vänner, borde de inte varit det förut då? Eller blev de så nära vänner genom tv-serien?

Svar:
Jag är inte säker på att Shantel och Rob hade träffats innan OTH, men som jag har förstått det i intervjuer så träffades de genom serien och fattade vänskapstycke redan från början i princip! :-))

Det här är en intervju från början av säsong 7 där jag tycker man kan se deras fantastiska personkemi:


Kommentarer
Anonym

De har en fantastisk kemi ihop, fler inlägg om Shantel och Rob eller Clay och quinn! :)

2012-02-03 09:26:54
Alexandra

jag hörde att Mark (skaparen av oth) har sagt i en intervju att Peyton kommer tillbaka i ett avsnitt i sista säsongen. vet du om det stämmer och isåfall vart man kan hitta intervjun? :)

2012-02-03 09:50:55
http://alexaandraas.blogg.se/
Claraaa

Hej! Jag har sett lite på internet! Det står att Shantel och Robert är gifta och har ett barn! Men det känns inte riktigt som det stämmer! Stämmer det?

2012-02-05 16:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0