Svar till Matilda

Jo, jag lovade ju att svara Matilda! Så jag gör det nu :D 

Så här skrev hon:

Din blogg är verkligen jätte rolig att läsa! :) one tree hill är så bra!! skulle vara kul om du svarade på mina frågor :)

Vart var du när du träffade Mouth, Skills och dom andra?
Bor dom kvar i Wilmington? eller vad gjorde dom där?
Hur var dom, var dom lik sina karaktärer?

tacksam för svar! :)

Svar:
Tack, vad kul :D
Först och främst, alla skådisar var JÄTTESNÄLLA. Du kan läsa mer här. :D Austin Nichols och Stephen Colletti pratade jag med mycket, liksom Lee Norris och Kate Voegele. Antwon Tanner var ganska tyst när jag träffade honom, men han var väldigt snäll han också. :D

Under tiden OTH spelades in bodde skådespelarna i Wilmington, men nu har de flyttat. Jag tror ingen bor kvar, men jag är inte säker.

Ja, de var ganska lika sina karaktärer. Jag kan då tänka mig att deras karaktärer är lika snälla i alla fall :D


Kommentarer
matilda

jätte kul att du svarade på mina frågor! :D var du vid tree hill high någongång? vet du om det är en skola idag?:) du borde ha en liten frågelåda för det finns så mycket man vill fråga!:) ha en bra kväll!

2012-02-27 22:46:10
Eva

Sorry, men jag måste säga detta! JAg vet inte hur många frågor jag frågat, men har aldrig fått något svar. Det var verkligen skit lngesen du svarade på min komentar!!!! Om du inte har tid så är det självklart ok, men jag märker ju att du lägger upp andras frågor i din inlägg. Så försök iaf att ta med alla! :)



Sorry, men vill bara påminna att jag verkligen vill ha svar på mina frågor! Ha det bra!

2012-02-27 22:48:17
Julia

Jag undrar om OTH gänget kommer till Sverige någon gång? :)

2012-02-27 22:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0