Mail och White Collar



Sabina skrev och frågade:

Hej! Tänkte bara fråga om du vet någon sida där man man kolla oth säsong 9? Gärna med svensk text? :) Har för mig att du sa att man kunde maila och fråga, men kan hitta hitta din mailadress här. Kram!

Svar:
Hej Sabina! :) Jag vill tyvärr inte ge ut streaminghemsidor här på bloggen, men maila mig på [email protected] så ska jag ge dig sidorna jag brukar se på! Stor kram!

Till er som har mailat: Nu har jag svarat på era mail! Har du inte fått svar så har nog mailet hamnat fel. Skicka igen så svarar jag! =))


PS: Missa inte White Collar på TV11 kl 19.00! Hilarie Burton är ju med i White Collar och ikväll är hennes första avsnitt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0